Indkøbskurv:

0 antal - 0,00 DKK
Din indkøbskurv er tom.

0

Reklamation, fragt og returnering

 

  • Fragt og levering

  • Fragt og levering. Vi sender med GLS eller pakken kan afhentes efter aftale. Fragt-/ekspeditionsgebyret er på kr. 39,- Pakker over kr. 600,- sendes fragtfrit. Vær opmærksom på at du ved bestilling skal anvende det navn, som står på din legitimation, da du ellers kan få problemer med at få pakken udleveret. Varer afsendes almindeligvis indenfor 1-5 arbejdsdage

 

  • Uafhentede pakker     

  • Såfremt pakken ikke afhentes inden 7 dage i pakkeshop, vil den blive sendt retur til os. GLS fakturerer os kr. 65,00 for, for at sende den retur til os.

  • Såfremt du ønsker, at pakken skal gensendes, skal de kr. 65,00 derfor indbetales til os samt kr. 39,00 for ny afsendelse - Såfremt du IKKE ønsker pakken gensendt, vil der ved krediterering blive fratrukket kr. 65,00 inden tilbage´betaling.            

  • Returnering og reklamation

    Du har 14 dage til at fortryde dit køb og til, at returnere varen. Du betaler selv fragtomkostninger i forbindelse med returnering . Varens stand skal være, som ved modtagelsen, når du sender den retur. Med dette menes, at du gerne må prøve varen på men den må ikke bære præg af at være brugt. Der skal vedlægges en seddel i pakken med navn og ordrenummer, samt en beskrivels af om det er reklamation eller returnering.

  • Du har 24 måneders reklamationsret på varer i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles Bitten Cph indenfor to måneder efter man har konstateret fejlen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
    Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder Bitten CpH returneringsomkostninger i rimeligt omfang.Bitten CpH  skal altid kontaktes på mail info@bittencph.dk  inden man returnerer varen.  
    Vi tager forbehold for mindre afvigelser på produkterne i forhold til billedet, da producenterne kan foretage løbende ændringer.

    Link til Forbrugerklagenævnet www.kfst.dk

Returvarer bedes sendes til denne adresse: Monty ApS - att: Bitten CpH, Ørsted Bygade 8, 4622 Havdrup

© 2019 bitten CpH. All Rights Reserved.